2.11.07

Llibres Religiosos-Científics

Per fi m’han arribat els llibres que vaig comprar per Internet fent servir la Visa. Concretament els vaig comprar a una web enclavada a Mexic i ha sigut una experiència interessant perquè durant les dues setmanes que han tardat a arribar m’he fet la imaginació que els meus llibres estaven creuant el “toll” de l’Atlàntic sobre un vaixell esperant de trobar-se amb mi. També existeix la possibilitat pels que tenen pressa de demanar paquets per via ràpida que venen en avio però, es clar, pagant més de segells. Durant aquest temps d’espera s’em feia la boca aigua com qual moment abans d’assaborir un bon pastis, allò de la impaciència de tenir a les mans un llibre de tema apassionant. Realment ho son d’apassionants els llibres que he comprat i ho podeu veure en aquesta web http://silverigarrell2.blogspot.com/2007/10/cientfics-creacionistes.html . Tan de bo els predicadors catòlics de les nostres esglésies també s’hi posin a barrejar Evangeli amb Ciència, sortiríem tots molt més enriquits i les homilies no resultarien avorrides. Realment trobo les prediques de l’Església Catòlica com si fossin “mono-temàtiques”, que vol dir que només son Evangeli, sense Ciència. Sembla que l’equivocació que va tenir l’Església amb el personatge Galileo la va marcar de tal manera que mai més s’ha atrevit a barrejar Evangeli i Ciència. De moment son els evangèlics americans els capdavanters de la Ciència aplicada a La Bíblia, i ho podem trobar només goglejant CREACIONISMO.
-------------------------------------------També tinc més llibres recomenables en aquest vincle LLIBRES BLOG ARCA DE NOE