9.4.07

Frases Enginyoses

Al llarc de la meva carrera literaria he anat construïnt algunes frases enginyoses fetes amb humorisme i amb un missatge amagat a dintre. Les anirè coleccionant en aquest apartat.
-----------------------------------------------------------------

1-Confabulació Demanadora de Mesades Descomunals.
2-Burrocracia Catalana de Xupatintes Endollats.
3-Els savis amb corbata que s'exibeixen en l'hemicicle al costat del zoològic de Barcelona.
4-Codi de Vincle.
5-Quelcom del súmmum.
6-Sociates, prepotents, revisionistes i rebentadors de tombes mortuories del 36.
7-Arribarà el moment en que empresonaràn a qui fumi en una clínica abortista (aquesta no es meva)
8-La gran càrrega d'euros que s'emporten els endollats dels ajuntaments.
9-La gran inundaciò del tsunami de ciment.
10-Tothom te dret a creure en el que vulgui, i també dret a no creura en el que no vulgui.
11-A toda acción sucede una reacción y es inevitable. Ya esta bien que se trabaje para la igualdad entre hombres y mujeres pero sin pasarse porque de lo contrario el machismo reaccionario se mostrarà furioso y tal vez el remedio del feminismo serà peor que la enfermedad del machismo.
12-Pues estos tales periodistas que critican a ciertos grupos religiosos abusadores de entrepierna, si siendo los periodistas mencionados progresistas de izquierda ávidos de entrepierna como buen izquierdista que se luzca, ya me dirán si estos periodistas pueden criticar los deslices entrepernales de otros.
13-Por lo menos nos damos cuenta que en la España actual estos “dioses” de la esfera política son humanos. Un poderoso motivo para que no nos empecinemos demasiado a creer en ellos.
14-La Ciència també es pot convertir en una "religió" quan els seus sacerdots (els científics) demanen una "fe" incondicional per creure en ella.