2.5.05

Em sento injustament discriminat

Parelles Homosex. Imatges Google

(Assaig de rèplica al gaimonisme reivindicatiu.)

Resulta que d’un temps cap ací em sento discriminat, ves per on, ja que em dono compte de que soc un zero a l’esquerra comparat amb bona part dels meus congéners. Estic en una comarca declarada fins fa poc com la de més renda per càpita de tot el Regne d’Espanya, i jo pobre de mi tinc problemes per arribar a finals de més. Quan miro als directors dels bancs que sentats als seus despatxos atenen als clients hipotecaris, sento una enveja que em corrou per dins, només en pensar que he fet jo per merèixer cobrar unes mesades inferiors a les que cobren els directors bancaris esmentats. També quan algunes vegades he estat apuntat a l’Atur i cobrant el reduït subsidi pertinent, m’he sentit discriminat. Escric això fent una mica de broma per il·lustrar un tema molt concret com és el "gaimoni" (incorrectament anomenat matrimoni). Diuen els implicats homosexuals que ells-elles també se senten discriminats-discriminades per no tenir les mateixes facilitats per poder casar-se com els altres éssers humans denominats ‘heteros’ (raça estranya on existeixi). Pensant-ho bé he decidit escriure al Tripartit Català a fí de que en la redacció del Nou Estatut hi incloguin les modificacions ‘igualatories’ per als catalans i les catalanes del nostre esdevenidor futur. Es podria convertir aquesta Autonomía, Federació, Nació o la forma que vulgueu anomenar-la, en el gran model planetari per imitar. Endavant doncs, a reformar l'Estatut i a cobrar tothom el mateix sou, i els parats també la mateixa mesada com qualsevol treballador en actiu. A ben segur que el problema de l’Atur en quatre dies quedarà solucionat.