8.5.05

Floquet de Neu aniquilat

Floquet de Neu Google imatges

(L'article me'l van publicar en algún diari digital )

Encara que no fos un ésser humà, sinó simplement un animal, el nostre Floquet de Neu no era mereixedor del final de vida en el deshonor a que l'han sotmès. ¡¡Pobret, perquè no sofrís!!. Sempre la mateixa cantarella com argument dels partidaris de l'Eutanàsia.¿Es que no era millor deixar-lo morir en pau devorat per la mateixa malaltia? Tal vegada en el seu esperit animal (¿immortal?), deu pensar: "per haver-me donar aquest sistema de mort, preferiria no haver sobreviscut en la meva infància selvàtica, al cap i a la fi que n'he tret de la vida només en l'afartament dels àpats pagats pel Ajuntament i les salutacions de les multituds, encara que rodejat d'amor humà de molt agrair però, m'han suprimit el CALCE DE DOLOR que, com a germà de totes les criatures de la Terra volia compartir. M'han tallat els meus últims sospirs naturals que em portaven cap al meu Creador. Alcalde Clos i companyia: ¿Que m'heu fet?".

(Un altre exemple flagrant d'EUTANASIA, oficialitzada en aquest cas per l' Excel·lentíssim Ajuntament de Barcelona).